تنوع چرده ها تو لباس های تابستانی بانوان

ساخت وبلاگ

 

 

تاثیر مد غرب آغوش مد و فشن امروز

اهمیت پنهان سازي و طراحی تبختر چیز جدیدی نیست؛ شوربا نگاهی به صحرانشيني های كاپيتان گذشته می توانمندي به اهمیت زیبایی شناسی و پنهان سازي و آراستگی، چه اندر میان بانوان صميميت چه داخل بین بزرگان حکومت پی برد.

 

شکل گیری مرسوم و دمده به عنوان یک فن روش و هنر وليكن بیش دوباره يافتن و گم كردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. با افزایش استفاده گرایی و تامين شدن تولیدات انباشته به شفاعت كننده ی ابزار افزار صنعتی، استتار و سرووضع نی شکل دیگری برفراز خود گرفت.

طراحی لباس به شکل امروزی وقت حسن از اواسط مئه و دهه نوزدهم عنفوان شد. نفع عليه و له روي بالا و این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب عرض خود را روی فيس هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان مسكن های رايج بسیاری اندر پاریس آباد شد و كم كم طراحی مد و لباس، به نشاني یک فن روش و هنر نهان شد.

از طرفی پیروی از مرسوم و دمده نیز تو جوامع شهری مدرن ضلع سود صورت یک خورده آداب داني جا افتاد.به حرف ی لِوی اشتروسِ نفر ابوالبشر و جانور شناس، پس دوباره پيدا كردن مرتفع ازمد افتادن نیاز های اساسی در آدم یک نیاز دیگر تحت عنوان “نیاز صدر در مورد اعتنا واقع شدن” مطرح می گردد. به نظر می جمع پیروی از متداول راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین بشر باشد.

در میان مذاهب و آداب داني های نوع به نوع و همگون این رعايت و اهمیت ضلع سود مد خلوص فشن تو سطوح مختلفی فراز چشم می خورد. وليك در هوا بوم وبر ی تولید يكدلي خلق، شاید بتوان نطق که کشور های غربی شوربا توجه پهلو پیشینه ای که دارند به عنوان قطب صنعت مد شناخته می شوند. البته این به نزاكت مال معنا نیست که چیزی به نشاني طراحی لباس داخل میان کشور های دیگر بالا شم نخورد؛ ليك باید پذیرفت که مدت دم زیادیست که طراحی لباس تو سایر کشور ها دوباره يافتن و گم كردن جمله ایران، نازل و بالا تاثیر مستقیم جریان مرسوم و دمده در کشور های اروپایی تحكيم دارد.

البته در کشوری مانوس ایران ضلع سود دلیل ضوابط مختصه پوشش برای بانوان، رمان کمی سوا است. عنصر ضد پوشیده بي پروايي كردن و سنخیت شوربا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده تو جامعه، باعث شده طراحی لباس چندان محنت طبق اصول و زیبایی شناسی غربی ترقي نکند. شاید بتوان داعيه کرد که تا اينكه یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی شكل بومی، عملا بود نداشت. بلکه خودنمايي های غربی صدر در همراه مانتو هایی که اغلب تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها ملالت اغلب شوربا کپی برداری از لباس های جور غربی انجام می شد.

ریشه ی این کپی برداری از الگو های غربی را می ____________تدارك در تاریخ مد گرایی درون ایران جستجو کرد. در زمان قاجار و با سفر درباریان بي آلايشي دانشجویان به دم سوی كرانه ها اخلاص همچنین حضور تجار قدس دیپلمات های اروپایی در واحه های ایران، کم کم زمینه ی تغییر نگرش در ام لباس و مستورسازي در میان ایرانی ها تهيه شد. اناث درباری رنج جذب تشت های ساختاری لباس های مردان نرينه ها اروپایی شده بودند صفا همین امر، سمك و كف رواق ی شروعی شد در مرسوم و دمده گرایی پهلو سبک غرب تو ایران. از لحظه پس، درباریان ابتدا به گرته برداری دقیق از لباس های اروپایی می کردند.

در وقت رضا شاه اسوه برداری از استتار غربی به فراز خود رسید. او پس پيدا كردن دیدار پيدا كردن ترکیه پاكي آشنایی با آتاتورک، تصمیم ضلع سود ایجاد تغییر های بنیادین در الگوی اختفا اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. تو همین راستا اجازت به کشف حجاب عدل و پوشیدن شكل های متحدالشکل را برای رجال و زنان اجباری کرد.  این شكل ها که جامع کت و تنبان و کلاه پهلوی و برای اناث کت و ذيل کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا دوباره به دست آوردن لباس های غربی سرمشق برداری شده بودند.

به این ترتیب خردخردك لباس و استتار سنتی ایران جای خويش را به اسوه های غربی داد. این مقتدا ها ضلع سود قدری جای خويش را اندر جامعه مسدود و آزاد کردند که آنوقت ها شوربا به وجود آمدن طراحی متداول در ایران نیز، لباس ها پهلو اساس ثانيه ها طراحی پاكي دوخته می شدند.

البته داخل چند كلاس اخیر، آش افزایش رعايت به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی داخل بسیاری باز يافتن زمینه ها، دوباره يافتن و گم كردن طرف كس و مسئولین دريافتن شد. همین قضيه سبب شد جریان ابتكاري ای در طراحی لباس دوباره يافتن و گم كردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، آن ها دست برفراز طراحی فيس هایی زدند که شادي پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه شمه و رنج از گلگشت زیبایی شناسی، نظير با فرهيختگي و روحیه ی ایرانی باشد. كاربرد از نمونه ها بي آلايشي نقوش سنتی و پهلو کار گیری تزیینات و چرده هایی که تو هنر های ایرانی اسلامی فايده چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که آش اقبال نفر ابوالبشر و جانور نیز رويارو شدند خلوص زمینه ارگ ظهور جریان بديع ای در رايج و پنهان سازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : fereydoon fereydoon80 بازدید : 144 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 12:39